Házhozszállítás, átvételi módok

Szállítási információ

 

A termékek általában a termék feldolgozását követően 1-5 munkanapon belül kiszállításra kerülnek, ha a a termék azonban nincs készleten akkor is maximum két héten belül teljesül  kiszállítás.
A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítjük Önt a csomag feladásáról.
A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. illetve az GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre munkaidőben 07:30-17:00 óra között. Szombaton és vasárnap nincs kiszállítás. A termékek kézbesítését kétszer kísérli meg a futárszolgálat két egymást követő munkanapon. 
Az MPL futárszolgálat a kétszeri sikertelen kézbesítés után letétbe helyezi a terméket és 5 napig őrzi a postán melyről értesítést hagy Önnél.
A GLS futárszolgálat kétszeri kézbesítés után visszaküldi az terméket.
Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a Vevő kifizetni a szállítási költséget.
 A megrendelések kézbesítése előtt a futár a megadott telefonszámon értesíti a Vevőt a termékek érkezéséről.

A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.
Az átvételt követően ellenőrizze a termékek sértetlenségét. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a termék megsérült szállítás közben, összetört, hibás vagy hiányos helyszínen töltsön ki erről egy jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár már távozott, akkor keresse fel a helyileg illetékes postahivatalt és kérje a jegyzőkönyv felételét, majd jelezze vevőszolgálatunknak telefonon vagy írásban panaszát. Csakis ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni.
 szállító cég hibájából történő esetleges késedelmi szállításért cégünk nem okolható, felelősséget nem vállal.


Fizetés és átvétel:

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget többféleképpen fizetheti:  előreutalással vagy utólag a csomag átvételekor kell a futárnak kifizetnie készpénzzel (utánvét).
Személyes átvétel esetén ez a két opció itt is rendelkezésére áll a vevőnek.


 

  Szállítási költség

1.100 Ft (bruttó ár) 

egyes termékek esetén súlyukra vagy méretükre való tekintettel eltérhet a 1.100-Ft-os szállítási költségtől!

A webáruház automatikusan kezeli a szállítási díjat. Megrendelés után nem számolunk fel egyéb díjakat!


FIGYELEM! A nagyobb bútorok szállítási díja nagy súlyából és méretéből adódóan eltérhet!

A bútorok minden esetben lapra szállítva, kartondobozban kerülnek feladásra. 

Több bútordarab vásárlása esetén a súlyok összeadódnak! Ez a kosárba helyezéskor  automatikusan megjelenik! 
140.000 Ft feletti vásárlásnál független attól hogy az bútor, vagy más egyéb termék a szállítási díj ingyenes!



140.000 Ft feletti vásárlás esetén csak előre utalással lehetséges a fizetés módja, az összeg beérkezését követően tudjuk a kiszállítást elindítani.


 A szállítási költség minden esetben 1db termékre vonatkozik.


Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a futárszolgálat csak háztól-házig vállalja a szállítást (a bútorokat nem köteles a házba bevinni)!
 
Amennyiben nem jelöli meg a kézbesítéskor az átvétel megtagadásának okát, úgy a továbbiakban semmilyen, a termékkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos reklamációt nem jogosult érvényesíteni. Az átvétel indoklás nélküli megtagadása esetén a szállítási költségek Önt terhelik.
A kosárba helyezés nem jelent vásárlási kötelezettséget!






FELHÍVJUK KEDVES VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT, HOGY A KÖZELGŐ ÜNNEPEKRE VALÓ TEKINTETTEL APRRÓSÁGOK TEKINTETÉBEN 2-3 NAPPPAL, BÚTOROK ESETÉBEN + 1 HÉTTEL MEGHOSSZABODHAT A KISZÁLLÍTÁSI IDŐ!